Jaha ja ...

... Nu är snart denna lördagen med slut.

Ja denne kväll har inte hänt mycket , lite mys framför Tv.
Finns ju fasen knappt inget att titta på , tråkigt nog.

Men snart ska jag inta sängen med min familj.
Jag har precis varit ute med vovven sista kvällsrundan.

Lova har precis somnat , så hoppas denna natten blir lika underbar.

Just nu sitter jag och tittar på den roligaste filmen EVER , Yrrol. Enligt mig !
För att fresta er läsare lite kanske så kommer här några roliga av filmens onödiga citat :)

" Blanda inte in mig i vårt förhållande ! "
" Så kan man ju inte göra , men det är ju inte rätt. "
" T-röd. För dig som tänkt klart. "
" Vi gjorde militärtjänsten tillsammans , han är lite bögig kanske men väldigt parant. "
" Men din pappa är väl lite mörk under ögonen , det kanske är därifrån. "

Nej nu tackar jag för mig ikväll.
NattiNatti.
 
SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0