Inget gick som planerat ...

... Det gjorde inte min lördag i alla fall.

Kom till Diö runt halv 12 på lördagen. Drack lite kaffe hos hans föräldrar och dom myste lite med
Lova , innan vi körde bort till Johan , han hade fest och dennis skulle dit.
Vi va där ett tag jag och Lova , innan vi körde.
Lova blev väldigt gnällig på väg hem till mina föräldrar. Det va lixom inget som passade.
Och det är inte jätte lätt att köra bil samtidigt som ens dotter skriker.
Men stannade till vid väg kanten och då helt plötsligt kräkte hon ner sig totalt.

Så det va ju bara att försöka torka det mesta. Och köra och se glad ut >.<
men Lova fick lite nya gläder och en tvätt när vi kom till familjen min.
Jag fick lite tid att äta lite mat innan vi körde hemåt. Jag skulle kolla på
Kvaterets skatan och filmen på 4:an.

Men tji där fick jag.

Hade en skrikande , kräkande dotter som inte ville sova.
Kräkte hela hela tiden. Och hennes lilla öga bara rann hela tiden , såg så otäckt ut.

Som tur va ville pappa Dennis hem. Jag visste inte hur jag skulle göra med den lilla ,
det va inget som passade henne.

Hon somnade halv 12 på natten , och pappa kom hem vid 12 tiden.
Men hon sov bra på natten , och sen va det inget på söndagen.


Ibland känner man sig bara så hjälplös. När inget hjälper.
Men som tur va somnade hon gott.
Och vaknade hur lycklig som helst >.<


Söndagen bestod mest av lathet.
Och massa , massa mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0