Idag har jag unnat ...

... Mig lite tid för mig själv , helt själv. Utan sambo och dotter.
Åkte ner till min systers salong , klippte och färgade mitt hår , det behövdes vill jag säga.

Frågade vad som va inne nu i sommar och det är blondt och lite uppklippt.
Det va precis vad jag ville ha , tur man håller sig lite till hår modet.
För kläd modet är inte rktigt min grej >.<

Jag tar på mig det jag känner mig bekväm i .

Men håret blev jättefint och jättebra , blev verkligen super nöjd.
Och jag känner mig som en ny människa igen.
Ibland behöver man unna sig något för sig själv efter graviditet och förlossning :)

Resultatet blev ,-

 

 

Tack syster , blev verkligen helnöjd.

SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0