Idag är min lilla ...

... Lova 1 månad gammal.

Herregud vad tiden den går fort.
Tänk att vi har haft henne hos oss en hel månad.
Men konstigt nog så känns det som evigheter.

Idag har Lova varit på sin första marknad :)
Men hon sov hela tiden , så hon missade den. Men , men nu har hon varit på en i alla fall.
Det blev inget köp för oss idag , men gick och tittade lite.

Men hunden vår flörtade in oss hos min pappa.
Fick ett STORT och då menar jag STORT ben.
Och hon blev sååå glad må ni tro. Så hennes dag och kväll va räddad minsann.

Nee har en sovande dotter i knät. Och mamma med börja bli trött.
Ska titta klart på Svenska Hollywoodfruar nu , Anna Anka kommer snart :)

Men ni få ha en trevlig och mysig måndagskväll alla.
Jag tackar för min ikväll.
NattiNatti.



SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0