Hoppsan hej ...

.. Jag märkte att jag va ganska dålig på att skriva igår.

Jag hade ganska mycket att göra tydligen .
Men dagen igår va helt underbart trevlig.

Först fick vi besök av Lovas farmor som kom.
Hon och sambon sydde guddarna och gardinerna , så vi fick upp dom nu till
våren kommer. Sen åt vi god mat och farmor och Lillan myste lite
innan hon åkte tillbaka till Diö.

Sen kom Anna & Henning och hämtade mig och Lova så vi
åkte till Mjällby för att träffa Sandra och Eva.
Mycket mysigt att sitta och prata " tjej " snack igen
med massa , massa kaffe och skratt.

Efter de lämnade dom oss och vi körde vidare till Svängsta för trevligt sällskap.
Sen efter de åkte vi hem och Lovisen sov så gott så.
Vaknade till lite men me lite mat sen i magen va allt super duper bra.

Ja med andra ord så va kvällen helt perfekt och lyckad.
Kunde inte blivit bättre :D

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0