HippHurra ...

... Idag har jag fått mina pengar från FSK.

Men visst jag blev lite besviken , men det är väl bara att tacka och ta.

Idag va vi uppe innan tuppen . Lova vaknade 03 inatt och ville ha mys och mat.
Sen somnade hon så gott efter det så jag med somnade om.
Sen vaknade hon igen vid halv 7.
men ville inte somna om efter den måltiden så det va bara att stiga upp
och sätta på kaffe och se glad ut , hur trött man än är :)

Nu har hon inte sovit sen halv 7 och börja bli lite gnällig här vid min sida.
Men ska snart sätta henne i bilstolen för nu på schemat står hadling.
Måste handla in lite , de börja bli tomt i kyl ocg frys nu.

Idag ska vi bara mer bröd och bullar , mmm.
Och komma påvad vi ska ha till dagen middag.

Nee , Lova e påklädd nu e de bara jag med som ska byta om.
Sen bär det av till affären.

 

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0