Hejhej hallå bloggen ...

.. Idag va vi minsann uppe innan tuppen igen.

Lillan har sovit så himla gott i sin säng inatt.
Hon somnade runt 23 igår kväll och vaknade första gången vid 5 tiden.
Sen somnade hon om igen efter lite mat.

Vaknade igen vid halv 7 pigg och glad bara låg och log mot mig när jag sa godmorgon.
De va bara att stiga upp , jag satte på en kanna kaffe och lillan
låg i soffan på sitt täcke och skrattade och pratade som bara den.

Nu efter lite mat och mys på mammas bröst sover vi igen så gott.
Jag har precis varit ute med vovven , och herregud vilket
UNDERBART väder det är ute.
Solen den lyser så stark och fåglarna kvittra ikapp.

Jaha , ne lite frukost skulle väl inte sitta fel precis.
Ska få besök idag av Lillans Farmor.
Då ska jag passa på att vika in den torra tvätten och städa Lillans rum.
Lägga in hennes kläder och damma av.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0