Hej och Hå ...

... Har ingen energi idag för 5 öre.

Det va så himla mycket jag skulle göra idag , men har bara gjort 2 saker.
Usch , har inte känt för att göra något idag.

Jag ringde till Kommunen i alla fall och städat köket.
Men det va ju så mycket mer jag skulle hunnit med idag men inte gjort.

Aaa , det kommer en dag imorgon med som tur är.
Och det springer precis inte ifrån mig alla sysslor !

Jag och lillan har precis tagit ett varmt och mysigt kvälls bad,
för att hon skulle bli lite sömning , och det blev hon.
Jag satte henne i soffan för jag skulle ut och göra mat till henne ,
hörde först lite gnäll , men sen helt plötsligt tysnade de och jag kollade till henne
och då sov hon som en stock. Så ingen mat för henne :)
Så nu sover hon så himla gott lillan , och jag ska snart med krypa ner tänkte jag.

Så man hinner sova lite , man vet ju aldrig va denna natten har att erbjuda :)
Så jag tackar för mig ikväll.

Underbar måndagskväll alla.



SEE YAA !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0