Godmorgon ...

... Världen får man väl säga denna söndagen.

Tyvärr så små regnar det ute , usch inte roligt alls.
Hade hoppats på lite underbar sol idag kanske , så man kunde gått en jätte
lång runda. Men dagen är ju inte slut ännu så får hoppas på bättre väder i eftermiddag.

Natten med Lova har varit underbar !
Hon somnade riktigt runt 23,30 igår , va lite envis sådär på kvällen.
Men hon vaknade inte förrän 07,30 imorse , underbart.
Hon fick i sig lite mat och en ny blöja.
La henne i sängen med nappen i munnen och det tog inte många minuter så
sov lillfisan igen. Och då passade mamma och pappa på att sova lite till.
Så vi med är helt utvilade , och det är vi nu för vi vaknade lite över 10 igen.

Nu ligger lillan och sover på mitt bröst.
Ska snart försöka lägga henne i sängen.
Så lilla jag kan ta mig en kopp nybryggt kaffe och titta lite på Tv och äta frukost :)

Sen väntas de tråkiga , dammsuga , torka golven , toan och tvätt.
Men sånt måstes ju med göras och de passa bra idag i och med vädret.

- Nee gott folk. KAFFETAJM för min del.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0