Godmorgon tisdag ...

... Kan den vara mer underbar , vaknar till solsken.

Trodde inte denna natten skulle bli lika underbar.
Men det blev den verkligen , är helt förvånad.

Lova somnade redan kvart över 10 igår kväll. Och hade knappt fått
i sig någon mat , så jag trodde bombsäkert att hon skulle vakna runt 2-3 ...

... Men tji fick jag minsann.
Hon vaknade inte förräns idag på morgonen vid halv 8.
Shit vilken överraskning , men herregud så skönt med så många timmars sömn.

Det är ju aldrig fel en sådan här underbar tisdagsmorgon.
Solen skiner starkt , fåglarna sjunger och det finns nybgryggt kaffe. Weii så underbart.

Såå nee gott folk minsann , nu ska jag ta en kopp nybgryggt kaffe
och gå ut oxh sätta mig en stund nu medans lillan sover :)



Puss & kram
SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0