Fyy fasen ...

... Vilket underbart väder det har varit i Blekinge idag !

Jag satt till och med i linne , och jag frös inte äns. Hur underbart e inte de då ?

Dagen har varit varm och skön. Mycket kaffe för min del. Och massa mys med Lillan.
Och idag har faktiskt jag varit grillmästaren i huset.
Sambon marinerade bara , sen va det jag som stod vid grillen
och grillade marinerade kycklingfiléer. Och satan i gatan va gott det va.
Och till de blev det klyftpotatis i ugnen. Mmm.

Nu ikväll blev jag gottesugen :) ovanligt.
Så jag bakade lite kladdkakor.
Så nu banne mig har jag ätit kladdkaka i massor >.<

Nu ska lillan somna , sen ska jag bädda sägen.
Hur mysigt är det inte med en nybäddad säng , mmm ME like !



Skriver mer ikväll ( kanske )

SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: jenna

Kladdkaka är riktigt fint du ;) har percis tagit ut min ur ugnen. Blir grupparbete med kladdkaka i skolan i morgon =D

2010-05-11 @ 22:59:35
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0