Fredagsmys ...

... Har jag och lilla Lova idag.

Pappa / sambo åkte idag vid middagstid för han skulle till Diö.
Till några vänner idag , dom skulle kolla in rallyt som gick där.
Så jag och lilla Lova får mysa själva idag.

Som tur va kom Lovas mormor , morfar och morbror på ett litet besök idag.
Och va här och myste med lillan , och drack kaffe.

Nu är lillan vaken , och vägra somna :)
Så tänkte att hon och jag skulle gå och bada lite , så kanske hon tröttar ut sig
så hon slutligen kan somna , så lilla mamma med kan gå och lägga sig i
sängen med en GLASS och titta på filmen hjärtat fixade till mig idag.

LEO hette den och den är från 2007 producerad av Fares Fares.
Ska bli väldigt intressant att titta på.
Får skriva ett inlägg imorgon hur den va och om den va värd att se .

Nee minsann , nu ska jag och lillan gå och ta oss ett bad tillsammans
och njuta lite av varandra med skratt och bus i badet.

Ha en mysig fredagskväll med era kära.



Älskar och saknar våran pappa / sambo och hund.
Sååå himla tomt utan er , men imorgon får vi pussa på er igen >.<

NattiNatti.

SEE YAA !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0