Fotbollsmatch ...

... MAIF - MFF .

Matchen slutade 4-2 till Mjällby , weii.
Soffan i sandbäck va propp full med folk som ville titta på matchen.
Jag , sambo , dotter , mamma , pappa , bror , bror , mormor , morfar.
Kunde de bli mycket bättre , mysigt sällskap och vinst ...

... Nee jag tror faktiskt inte det. Bättre väder kanske >.<

Efter matchen tog jag fram vågen , för att jag va lite nyfiken.
Har tyckt på sistonde att mina kläder har varit ganska slappa om man säger så.
Så jag tänkte passa på att väga mig " bara för att ".
Jag har fasen tappat HELA 13 kg på 1 mån , weii.
Hur underbart är inte det då , fan så gött. Nu börja de ju likna något.
Jag gick ju bara upp 4 kg när jag väntade Lova.
Så jag är SUPER nöjd över detta >.<

Ja nu blir det lite lördagsmys med min underbara familj.
Sen blir det nog sängen tidigt ikväll , alla är helt ut tröttade.
Blir kanske någon bra film .

Så jag tackar för mig to - night.
NattiNatti.



SEE YAA !!

 


Kommentarer
Postat av: Signatur A

ammar du??? för om man ammar brukar man rasa ganskabrai vikt, eller så har ämnesomsättningen blivit bättre... Grattis till dig :)

2010-05-16 @ 23:13:26
Postat av: Ida

Jag gjorde i början men hon suttade i sönder mina bröstvåtor , så kunde inte amma på ett tag , utan fick pumpa ut till henne. Sen nu för ett tag sen skulle jag ge henne bröstet , men hon tog de inte. Så nu får hon bara ersättning för jag har inte så mycket mjölk kvar. Tack så mycket :)

2010-05-17 @ 10:41:53
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0