Flygande helg ...

... Har verkligen bara försvunnit.

Har knappt hunnit med hälften jag skulle ha gjort.
Känns som man har missat det viktigaste av allt , SANDRA !



I fredags så va vi bjudna på middag och spel hos Mathias och Malin.
Vi va inte hemma förräns midnatt typ.
Sov länge och väl , skönt med sovmorgon. Lilla Lova va med trött.

Men blev en tripp till Holje marknad i alla fall.
Varmt som tusan va de , men kom en liten regnskur men det överlevde man trots allt.
Blev en tröja till Lova och ett linne till mig.
Och det VIKTIGASTE av allt såklart LANGOSEN.

Sn va jag super nöjd med dagen :)
När vi kom hem va hela familjen helt slut och trötta.
Men vi va tvungna att packa de sista inför loppisen idag.

Vi vaknade faktiskt i tid idag , Lova vaknade vid 6 tiden och det va lagom.
Vi körde här ifrån vid lite över 7 till Ronneby för loppis.
Det gick super bra idag , vi blev så nöjda så.
Fick ihop ungefär 900 kr och det tackar man verkligen för när det verkligen behövs.

Hittade ett stånd men jätte fina barnkläder , knappt använda alls.
Och trevliga människor som säljde dem så blev lite nytt och mycket fint till Lova med.
Så det ska tvättas 2 ggr och torka. Sen kan hon avända de.
Hon kommer bli så fin så snottan.

Träffade Nina med familj idag och de va så trevligt så.
Vi va helt slut när vi kom hem , både jag och Lova däckade i soffan typ 3 timmar :)
och de va så skönt så.
Nu blir det sängen för mig och sambons del , med en film.
Lillan sover nu efter lite mat , så hoppas hon sover gott inatt.
För imorgon bär det minsann av till Jämshögs folkhögsskola för att besöka alla trevliga
och underbara människor igen , längtar som tusan tillbaka.

Nej ha en underbar kväll/natt alla.
NattiNatti !



Lillfisan i magen :)
Känns som en evighet verkligen.

SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaw :D Jag missade också massa jag skulle gjort. Men jag ska köra ner till Anna i veckan har jag lovat. Så då ses vi! :D

2010-05-24 @ 19:37:45
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0