Dumma tvätt ...

... Känns verkligen som om den aldrig tar slut.

Idag bestämnde jag mig för att ta denna dumma tvätt.
De va verkligen en dunder hög.

Alla mina kläder , Lovas alla kläder och sen passade jag på att byta i sängarna.
Usch , fy och blä på denna tvätt , tvätt och åter tvätt.

Är ialla fall klar med alla högar nu och de som skulle hängas upp
är upphängt. Det som skulle tummlas håller på.
Fattar inte att de ska vara så himla trisst.
Men nu är det äntligen gjort så nu kan man slappa några dagar i alla fall.

Innan de e dax igen .

Man får ju hoppas på att tummlare hnner klart innan vi ska sova.
Bara längtar tills man får lägga sig i den nybäddade sängen , mmm.



SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0