Besök på ...

... Jämshögs folkhögskola idag.

Kändes verkligen jätte konstigt att komma dit och se alla igen.
Men längtar verkligen jätte mycket tillbaka nu kan jag lova.
Hatar att vara hemma och bara slöa :)
Men skönt ändå att få tid till Lova med för hon tar nämligen all min tid.

Fick träffa alla underbara människor i klassen igen vilket erkligen va underbart.
Va så himla länge sedan man sågs nu ju.
Saknar alla prat det nybryggna kaffet och ciggen ute i rökrutan.
Men snart är jag tillbaka .

Det är nog de ända jag har gjort idag .
Lillan har verkligen tagit min tid idag , varit en lite tjuris minsann .
Hon har väl sovit 1 timme på hela , hela dagen idag.
Och bara varit lite skrikig och vill bara sitta i famnen och mysa och busa.
Men nu äntligen sover hon och jag ska minsann med snart gå och lägga mig
i och med jag inte hunnit med min powernap idag.

Så hoppas , hoppas att hon sover gott inatt och sover tills imorgon :D
För då är det nya tag.
På schemat imorgon står i alla fall TVÄTT , TVÄTT och åter TVÄTT.

Men ha en trevlig kväll alla !



Trötter = JAG

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0