Bad och mys ...

... Stod på schemat idag.

Och dagen har verkligen varit lyckad.
Började med att lillan och jag körde till Anna och hennes gosse på lite kaffe
och prat innan vi packade in oss i bilen för att dra till Olofström
för att bada med de små för första gången.
Men när vi kom dit så va det STÄNGT :/ usch.

Så det va bara att packa in de små i bilen igen och fara till Sölvesborg
för dom va de ända som hade öppet måndagar tydligen.

Men vi blev inte besvikna för det.
Mysigt som attan va de och de små hjärtegullen älskade verkligen att bada.
De tyckte de va hur mysigt som helst.

Men när man väl skulle upp sen så va det inte lika roligt.
Shit va snabb man måste vara , varken jag eller Anna hann duscha.
Utan de små va i centrum hela tiden :)
de ville ha mat och tur vi hade fixat de innan vi gick i badet , för när de väl fått
flaskorna va de lugna och fina igen och vi kunde sätta på oss kläderna.

Det va verkligen lyckat och de ska verkligen göras om.

Efter vi kom hem så kom Lovas mormor , morfar , moster , morbror och flickvän
på ett kaffe besök och lite mys med lillan.

Nu sover hon så gott i sin vagn efter lite mys med mamma ikväll.
Jag e dunder trött och vill med lägga mig , men ändå inte.
Så får väl se när man hamnar i sängen ikväll.

Imorgon står städning på schemat i alla fall.
Ska ta tvätt , ränsa ut i gaderoben städa lillans rum.
Jaaaa , massor har jag och göra imorgon.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0