Att det kan skilja så ...

... Ikväll såg jag att ersättningen till lillan höll på att ta slut.
Så va tvungen att åka till affären för att köpa nytt.

Åkte till affären och skulle ta ett paket och tittade på priset.
58,95 nästan 60 kr för ersättningen ...

... Jag va tvungen att ringa till mamma och höra vad hon gav för den hon köpte på Willys.
Och hon gav bara 55 kr , det är ju lite skillnad . I längden blir det de i alla fall.
men man ska ju tacka för att det finns , när man själv inte har tillräckligt.

Jag började ge lillan ersättning för att min mjölk har börjat sinat totalt.
För jag kunde inte amma henne efter ett tag då hon hade suttat sönder
mina bröstvårtor så det kom blod och dom va så såriga. Usch.

Först producerade de mjölk som satan , hade Pamela Andersson PATTAR !
Så jag fick inskaffa en pump , så jag pumpade ut mjöl och hällde i flaskor
och frös in och pumpade i nappflaska.
Och tack gud att hon tog nappflaska :)

Men nu har mjölken den börjat sinat och har fått börja ge henne ersättning nästan
hela tiden , kan inte få ihop mycket bröstmjölk.
Har nu börjat försöka henne att ta bröstet igen , men det e knepigt som attan.
Inget hon tycker är roligt , men jag ger mig inte. Bara att försöka om och om igen.

Men 60 kr för ersättning , ja ....

... det är de faktiskt värt.
men ska kolla runt lite i olika affärer och se vilka som e billigast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0