Allt i ett ..

... Fick det bli ikväll.

Tyvärr har jag inte kunnat skriva inlägg idag på dagen i och med jag inte haft tid.
Tvättat och haft en lite envis dotter.
Därför skrev jag massa inlägg nu ikväll.

Idag har vi tittat på Göta Kanal 3.
Den va ganska små rolig och mycket bättre än 2 faktiskt.
Så denna blev jag inte så besviken på.

Va många bra och nya skådespelare i denna.
Kanske de som lyste upp den lite , inte vet jag :)

Men den tycker jag verkligen att ni ska se.

 

Nej nu sover lillan minsann. Så nu ska vi minsann snart gå och lägga oss.
Vi ska upp tidigt imorgon för en tripp till Ikea
och handla lite , och såklart träffa Lovas underbara farmor.
Vi ska fika på god frukost  , och sen kommer älsklings Sandra med
dit en runda så jag får träffa henne me , weeii.

Nee , Underbara kväll på alla.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0