Aaaaa så arg ...

... Jag blir på folk som inte visa hänsyn.

Det kommer " någon " i en mini bil runt 22,30 varje , varje kväll.
Och kör här ifrån mellan 00,00 - 01,00.

Och jag stör mig på detta som attan det har pågått nu flera månader
men har inte brytt mig föräns vi fått den lilla nu.
För hon vaknar så vi varje natt när han ska köra.
Och denna bilen låter lixom inte lite om man säger så.
Utan som , ja det går inte förklara ljudet denna lilla bil ger ifrån sig.

Men ikväll fick IDA nog minsann. Jag skrev en lapp , en snäll lapp
till " någon " och skrev att denna person väcker både mig och min familj
och om " någon " skulle kunna vara snäll och pakera någon annanstans
och inte precis utanför vårt.

Det står till och med PAKERING FÖRBJUDEN !
precis innan man kör in på denna lilla plätt utanför vårt.

Jaja , återstår och se om han är hjälpsam eller inte ?
Ska spana ut genom rutan när jag hör när han starta bilen ikväll :)



SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0