Väntan !

Jaha , nu är snart denna söndagen med slut
och snart början på en nu vecka. Och nya tag !

Precis kollat på whipeout & ballar av stål.
Ballar av stål har fan inte blivit något bättre enligt mig ,
tycker att förra va mycket bättre och mycket roligare.
Men visst de finns vissa som är bra också
typ som " strippan " & " drömdejten ".
BitterFittan är ju med helt otrolig , men henne har man inte sett ännu
hon kommer kanske nästa vecka och gör något roligt man kan skratta åt ! =).

Ja denna söndagen har nästan bara bestått av slö , slö och mycket mys i soffan.
Sambon väckte mig vid 10 - tiden men jag steg inte upp förrän 12 typ =)
, somnade om som en stock när han gick ut med vovven.
Sen har vi bara tagit de lugnt och
varit allmänt trötta båda två idag.
Men vi lagade potatis , fläsk och löksås idag vilket va mumma ,
kunde inte varit bättre.

Nu har jag nästan precis kommit hem från en kvällsprommenad med vovven.
Så nu halv ligger jag i soffan
med datorn vid min sida och en lite hund som vaktar min " mage "
den släpper hon inte i första taget =).
Väntar på att kl ska bli 22.55 , ska titta på
" Ghost Hunters " med sambon , weii.
Lite spänning behöver man allt.
Innan man ska inte sin säng med sambo ,
hund och katt ! Alltid hela familjen samlad.




Vi behöver nog inskaffa en större säng =)

Nej nu säger jag Nattinatti för idag , skriver imorgon !
SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0