Underbara vår !

.. Det kan man väl verkligen säga att det har varit idag.
Vaknade tidigt idag för sambons mamma skulle komma på besök.
Super trevligt va det ,
 satt UTE till och med UTAN att frysa och tog
morgonkaffet , mmm. Gotte !
Hon stannade till middagen idag ,
som blev potatis och biffar och såklart brunsås :) ,
inget grillande idag inte. Fick jag sätta stopp för minsann.

Igår efter " halv 8 hos mig " så blev jag sugen på något
så jag höll verkligen på och !
Men jag visste inte vad , men va verkligen tvungen att ha
något som är sådär super duper gott ni vet :).

- JAG FRITERADE BANAN , mmm.
Hur änkelt som helst faktiskt och gott blev de kan jag lova.
Tänkte jag skulle vara snäll och skriva hur jag gjorde ,
 ni kanske med blir sugna på något så fort någon gång.
Och kankse inte ha något hemma.
Men i alla fall , here it come ,-

  Frityrsmet !
2 dl mjöl
1,5 dl vatten
1 äggvita
1 tsk salt
½ tsk bakpulver

Vispa samman allt utom äggvitan , som vispas för sig
till ett hårt och fast skum , som du sedan vänder i
den andra smeten och rör om försigtigt til en jämn smet.

- Sen lägger du i vad du är sugen på och fritera :D.

Jag hade vaniljglass till mina friterade bananer !



Idag har flickan fortfarande inte tittat ut , undrar när ?

Det är i och för sig 4 helt dryga dagar kvar , men hade faktiskt hoppats
på att hon kanske skulle vilja titta ut lite , lite tidigare i alla fall.
De kanske hon gör :) ( Hoppas ) ♥
Har haft riktigt ont inatt faktiskt , kände de när jag va på toan faktiskt ,
men jag somnade om , och vaknade och hade lite ont.
Inte lika ont som natten dock.
Idag har jag haft ett kraftigt tryck nertill och ganska stora förvärkar.
Tänkte jag skulle testa och ta mig ett varmt bad sen och se om de hjälper ännu
en gång måt denna dumma , dumma smärta !
Jag har tagit  tiden på värkarna , 20-25 min mellan varje .Tänk .
Om det är dax  , hehe då blir jag överlycklig.
Tänkte jag skulle ta och ringa in till förlossningen och höra vad dom säger.
Så man verkligen får detta överstökat nu , så man äntligen får lära känna
den lilla flickan som har bott inne i min mage nu i 9 månader ♥


 ♥    ♥   ♥ 
 
Hoppas alla får en trevlig Tisdagskväll !
SEE YAA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0