Tråkiga Onsdag.

Jaha , en helt vanlig jävla tråkig Onsdag. Dagen är nog den segaste som finns.
Men idag tog jag lite sovmorgon och vaknade halv 11 :) , hehe. GOTTANS att kunna
göra det ibland , nu när man väl kan göra det.

Satt hemma typ till halv 3 , sen fick jag jäkla nog , jag va så uttråkad att jag ringde
till min Familj , så dom bjöd mig på kaffe och lite små prat :). Kunde inte varit bättre.
Tiden gick lite i alla fall. När jag kom hem hade hjärtat börjat med maten , så jag tog
minsann tag i dammsugaren och började dammsuga , det behövdes kan jag sänga när
man har en hund som fäller som attan hela , hela tiden. :) .

Så nu har jag minsann storstädat ordentligt och torkat golven , till och med dammsugade
jag sängen och bäddade den ren och slängde i de gamla sängkläderna i tvätten.

Så just nu är jag helt slut i kropp och " mage " så sitter i soffan med en sparkade flicka
i magen , lite småvärkar fortfarande , tända ljus och en snarkande hund brevid. Kan de
bli mycket bättre eller ? :).


Imorgon Torsdag blir en fullspäckad dag i alla fall. Men de får ni minsann veta imorgon.
God natt Sverige , sov gott ! , så hörs vi imorgon.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig gumman, fast att du är hög-gravid så städar du & har dig :)

2010-03-11 @ 18:35:10
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack vännen. Jaa kan ju inte bara sitta och glo.

Då dör jag fan måste göra något , fast de tar typ dubbelt så lång tid , så vänta du bara :) hehe

2010-03-11 @ 20:19:49
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0