Solen som skiner.

Idag har jag faktiskt sovit ända till halv 11 , shit. Men som filket säger man får väl passa
på medans man kan , för sen får man kanske inte så himla mycket sovande med en
liten flicka som vill ha mat och mys om nätterna .

Men har faktiskt hunnit att gå en bra runda med vovven i det härliga vädret , kan
ju inte bli bättre nu när solen skiner som bäst , det är VÅRKÄNSLOR i luften.

Ska snart gå och byta om i alla fall och bege mig till min familj i Sandbäck , ska hämta
lite nya vår gadiner som mamma hade hittat , såå man verkligen får in den underbara
vårkänslan i lägenheten. Va på Ikea och handlade in lite nya gröna kuddar , filtar och
en grön matta :) , men det blev verkligen super fint. Alltid trevligt med en lite färgklick.

 Sambon har skruvat ihop " lillans " nya gaderob idag , så imorgon ska jag lägga in alla kläder
och sen får jag väl ta och packa BB-väskan så smått :) börja närma sig med stora steg.



Nu ligger både jag och Vovven pladask efter rundan i soffan och myser.
Hon ligger på magen och myser så gott så gott.


Nej gott folk , nu blir det en kopp kaffe för min del , och SOLSKEN !


Over and Out ! // FSAF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0