Snart 23.00

Jaha ?

Nu är snart fredagen med slut , herregud vad tar tiden vägen igentligen ?
Den bara springer iväg , man hinner ju knappt inte med något nu förtiden.

Jag har idag fått smaska i mig min Tacos som jag längtat efter hela dagen , de va super gott.
Tittat på Let´s Dance , och Molly och Jonathan va de som åkte ikväll , och lilla Willy skiten är
fortfarande kvar minsann , han kämpar och kämpar :)
Tittade på Solsidan också , och dom är ju helt fantastiska säger jag bara , de kan ju inte bli roligare ...

Har badat den lilla hunden Zimba med idag , hon va jätta skititg , men nu är hon så fin i pälsen
och luktar så himla gott , så snart blir det lite mys i sängen med en film.

 Jag skriver nu god natt alla people , blir film och mys i sängen.
För imorgon ska jag upp tidigt , ska äntligen träffa min SANDRA KARLSSON :)

Så hörs imorgon gott folk , natti natti !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0