Slut på veckan.

Ja nu va ännu en vecka slut. Och snart är det början på en ny minsann , :).
Ja igår va det Fredag , blev inte som man tänkt sig. Åkte till Mathias och Malin i Svängsta ,
kollade in deras nya lägenhet dom flyttat in i . Sen blev de lite öl och spel på det ,
jag drack inte ! :)Blev en trevlig Fredag .

Vi kom hem rätt sent faktiskt , och jag fick förvärkar inatt som tusan ,
 undra om det verkligen ska göra
så här ont igentligen ? men troligen ska de väl göra de.
Jag har absolut inte en aning i och med att
detta är vårt första barn. Jag somnade nog inte förrän halv 6 imorse , l
åg och vred och hade mig.
Hittade ingen skön ställning och trycket de bara fortsatte. :/ .

Vaknade idag till en regnig Lördag , skönt att snön äntligen börjar försvinna nu :)
så våren kan komma.!
HAR FORTFARANDE VÄRKAR ! börja dom inte avta ikväll får
jag väl ringa in till förlossningen och höra mig
för , så att det inte är något fel kanske ,
återstå och se ikväll.

Nu har jag och sambon precis varit och handlat lite gott , chips och dipp.
Som vi ska frossa i oss ikväll.
Och bara mysa hela , hela Lördagen.
Ska bli så himla skönt att bara ligga i sägen / soffan och bara päsa lite.


 Hoppas alla får en underbar Lördag !




SEE YAA !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Emelie hade värkar i mer än en vecka innan hon fick Lucas, det är helt normalt gumman. Och det gör ont :)

2010-03-20 @ 18:50:02
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa , fy attan vad ont de gör =/ helt sjukt. Hoppas det avtar lite nu inatt i alla fall =). Får väl stå ut lite till kanske. Allt bra med dig?

2010-03-20 @ 22:39:06
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0