Sena kvällar !

Ja idag är det äntligen Torsdag , och idag är det nya avsnitt på " Vad blir det för mat " .
Längtar tills klockan blir 9.00 :) , så nu har man äntligen något att längtar till på Torsdagarna.
Och Per Morberg är ju bara helt knäpp i köket , men så himla roligt att titta på :) , han värka
laga god mat faktiskt , fast han kan vara lite kladdig med den ibland. Det är väl hans charm antagligen :D



^^

Nu blir det " halv 8 hos mig " , innan man ska ut på en liten kvällsprommenad
med vovven. Hon måste ju med ut för sina behov. Men alltid lika skönt att
gå kvällsprommenader innan man ska sätta sig framför Tv.

Idag har lilla loppan i magen varigt livlig som tusan ,
hicka har hon med haft. Och jag har haft lite förvärkar med idag , hoppas det
går om innan man ska inta sin säng ikväll.

Idag tog jag och sambon våra datorer och åkte hem till Familjen.
Jag behövde lite hjälp så min sambo.
Så min kära söta lilla lillebror hjälpte oss som tusan idag.
Jag har ÄNTLIGEN fått " Sims 3 " nu och satan va de ska spelas nu ,
ska bli roligt med de nya istället för bara de gamla skitet :) ,
Så får väl börja spela lite imorgon så man har något att göra :D.


" Ha en trevlig kväll gott folk , hörs imorgon. "
SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0