Ny vecka , nya tag !

Jaha nu va det ännu en ny vecka att se fram emot.
Tiden den bara går och går.
Idag så vaknade jag vid halv 11 tiden =)
, sovmorgon varje dag har jag.
Jag och Sambon åkte till min familj ,
för vi fick för oss att vi skulle GRILLA idag , så vi
va tvungna att ha grillkol och tändvätska.
 Annars kan man ju faktiskt inte grilla ! =).

Solen sken tyvärr inte idag när vi startade grillen ,
 men man kände ändå " VÅRKÄNSLOR ".
Det är ju faktiskt huvudsaken , tycker jag.

Jag har dammsugat och torkat av alla golv idag ,
phu va jobbigt det är nu när man har lite förvärkar
och så. Men va fan jag käpar på.
Håller på och tvätta upp lite tvätt med.
Så det inte bli överfullt !
Det är inte roligt kan jag lova =).

Ja nu har vi precis varit och handlat in lite.
Så vad denna sista tiden av måndagen har att erbjuda
vet inte jag. Tar timmarna som dom kommer ,
men tror de blir lite päs framför Tv en stund.
Får väl läsa Tv tidningen och se om det är något bra på Tv:n ikväll.


Men hoppas alla har/får en fortsatt trevlig Måndag !
SEE YAA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju hollywoodfruarna ikväll! :D

2010-03-22 @ 18:24:59
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet , jag tittade på det faktiskt :) hehe

2010-03-23 @ 13:06:56
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0