Måndag :/

Jaha då va det måndag igen , och ännu en vecka ska ta slut.
Idag har jag varit duktig , duktig. Sov till 11 , sen åt jag frukost sen jäklar satt
jag igång och städat ordentligt , det behövdes verkligen. Har man en hund , som fäller
som fan nu så behövs det. Nu är det rent och fint här minsann :) " helt slut ".

Åkte sedan hem till min syster på lite kaffe , mamma va med där en runda.
Sen va de till att åka hem till ett dukat bord , med god mat :)  " tack hjärtat ".
Nu väntas lite päs i soffan framför Tv tänkte jag , innan jag ska försöka gå en liten
runda i det fina VÅRVÄDRET idag , och höra fåglarna kvittra :)


sommar kom nu :)



,- Ber om ursäkt i mitt förra inlägg , menade 22 år sen istället för 30.
Ibland är man bara lite väl snurrig i huvudet :) " sorry "


- See Yaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0