Lördag 13 mars 2010.

Har precis kommit hem från en underbar förmiddag på olika loppisar i Karlshamn och Asarum.
Har varit där med Sandra , Anna och Eva. Helt underbart väder har det varit med idag , SOL !

Avslutade dagen med kaffe och bullar hemma hos Anna , fick även se hennes hus nu med ,
som jag skulle gjort för länge sedan . Men nu är det gjort :) super fint och mysigt.

Nu ska jag snart fixa till mig , byta kläder och sminka mig . För på schemat står nu 30 års kalas.
Det är min älskade storasyster Lina som fyller 30 år :) så ska hem till Sandbäck och äta god
och smaskig smörgåstårta och bara frossa i oss kakor :D , .


Ha en underbar Lördag alla underbara människor ! :)



SOLEN SKINER !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0