Langos :)

Nu är det slut på veckan , nu är det dax för fredags mys ♥ .

Ja nu är det helg igen , satan vad tiden den springer iväg , underbart :) .
Idag har pappa och Dennis varit och köpt verke till vårt staket
vi ska ha här utanför vår lägenhet ,
så de blir lite avskärmat från grannar och paserade bilar :).
Det kommer verkligen bli skit snyggt , och sen ska jag plantera
 lite vårblommor i våra svarta stora krukor.
Det blir verkligen skiiit snyggt !

Idag har solen tittat fram igen , vårkänslor till tusen får man.
Jag och Hjärtat satt ute idag på förmiddagen
och tog hos en kopp kaffe och bara njöt av vårkänslorna som finns ,
fågelkvitter och sol.

Idag bestämde vi oss för att ha LANGOS till middag ,
och satan va gott de va ♥ . Mumma .

Igår fick jag ringa in till förlossningen me för råd ,
jag hade sånna smärtor att jag höll på och dö !
Men dom sa att det va väldigt kraftiga förvärkar och
 att vi skulle av vakta. I och med inget vatten hade
gått och att jag inte hade fått några blödningar.
Men har haft smärtor idag me , men va gör man inte för
lill flickan i magen :) , vill bara att hon ska komma ut
nu så man kan känna av hur de är att vara MAMMA !

Nej , nu ska jag och sambon köra en sväng med vovven ,
så hon ska få springa av sig och få motion
idag med mycket bollar och spring i vårvädret :).


Har en trevlig Fredag alla underbara människor !
SEE YAA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0