Fullspäckad Tisdag !

Ja idag har det minsann varit lite stressat , om man säger så :) .
Vaknade vid 11 idag , typ som vanligt. Fattar inte att jag kan sova så himla mycket .
Körde från Karlshamn vid 12 tiden idag för jag och sambon skulle vara i Sölvesborg
vid 1 för att besikta vår bil. Det gick jätte bra , va bara en positions lampa som behövde
bytas. Annars va det inget annat och vi behövde inte komma tillbaka. " skönt " !

Sen efter det åkte vi till min älskade mormor och morfar på kaffe och nybakad sockerkaka
som morfar bakat bara för våran skull " mumma " . Alltid lika roligt att träffa dom :) .

Sen for vi hem till min familj skulle plocka bort " handikapps gas + broms " i bilen.
Det fixade pappa galant minsann , så nu är bilen som den ska vara igen. Blev lite kaffe
och snack hos dom med innan vi for hem till vårt kära hem i Karlshamn.

Väl här hemma så satt vi igång med maten , men jag tog fram strykgärnet och tog fram
de nya vårgardinerna som skulle upp , stök och hängde upp dom , blev super fint :)
Maten blev lite sen idag åt väl vid 6 tiden ungefär. Efter undan plock av mat och disk så
bakade jag en " egen " kaka om man säger så :) , men den blev faktiskt helt OK !

Kollat på " halv 8 hos mig " , de nya premiär avsnittet på Tv4+ 112 , på liv och död. Det va faktiskt
riktigt bra , så får faktiskt ta och titta på det nästa Tisdag igen. Jaa nu händer de väl inte så himla mycket
innan jag ska inta sängen och titta på en film :) .





" HOPPAS DEN UNDERBARA SOLEN KOMMER IMORGON MED , DET ÄR VÅRKÄNSLOR TILL TUSEN ! "

Ha en trevlig kväll allesammans
SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0