Efter regn kommer sol.

.. Det stämmer faktiskt minsann. Små regnade idag faktiskt , men efter regnskuren så
tittade faktiskt den underbara solen fram -.- Lovely.

Nu är det slut på veckan och början på en ny. Undrar va denna veckan kan ge.
( FLICKAN VÅR ) " hoppas "

Idag i den eviga väntan på att lill flickan ska titta ut så städade vi av lite här idag.
Damma gjorde jag och tog toan , inget roligt. Men de måste göras.
Min mamma och pappa kom på ett litet kaffebesök ,
lämnade spjäl sängen som min mamma
hade gjort så fin , med rosa tyg. :).
Sen ville hon se de fin fina staketet sambon min och pappa
jobbat på. Hon tyckte de va fint i alla fall :).

Ja idag va de ju dax för grillning igen ,
blev revben och potatis sallad. MUMMA ! så gott.

Precis gått en helt underbar runda med hunden ,
TÄNK det är fortfarande ljust ute ,
det e ju helt otroligt. Tur att vi ställde fram klockan ,
nu är de väl ett tecken på VÅR !
Hoppas bara att solen skiner liter mer imorgon , inget regn tack -.- !

Nej nu ska jag bänka mig i soffan framför Tv
och titta på " halv 8 hos mig " , sen vet jag faktiskt inte
vad jag ska titta på , " Svenska Hollowoodfruar "
:) så man får sig ett gott skratt :) .

                                                                     Har en trevlig måndag.
                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0