38 v kontroll.

Idag onsdagen den 24 mars så va det dax för min 38 v
kontroll hos barnmorskan.
Lite spänd är man alltid ,
lixom bara 10 dagar kvar till beräknad BF.

Mamma (blivande mormor) följde med idag ,
vilket hon tyckte skulle bli super roligt och spännande.
Barnmorskan tog emot oss med ett stort leende =) , alltid lika mysig.
Jag hade inte gått upp något eller gått ner , jag stog på samma.
Vilket barnmorskan berömde mig för.
Så totalt som här 38 veckorna så har jag lagt på mig 5 kg ,
vilket JAG själv är väldigt stolt över :) .

Barnmorskan klämde och kände på lillan i magen ,
hennes hjärta slog 146 idag , lite högre än innan
men inget att vara orolig för. Helt normalt.
Hon är fixerad vilket hon har varit nu sen v 36.
Och huvudet låg ganska långt ner kände jag när barnmorskan kände.
Mitt sf-mått låg samma som förra gången.
Proverna jag tog i v 36 såg allt fint ut ,
i och med att jag är 0 neg så är man tvungen att göra ett extra.
Barnmorskan kramade om mig innan vi gick ,
och sa LYCKA TILL på förlåssningen.
Hmm ? , hon trodde inte jag skulle komma till 40 v kontrollen :).
Ska bli spännande och se


       

^^

Idag har jag och sambon stor städat minsann.
Tvättat alla överdrag till soffan , så nu luktar den som ny
igen och blev hur fin som helst.
Dammat och dammsugat. Jag har fixat toaletten.
Och imorgon ska vi , om
solen skiner och det känns som vår ska
vi ut på vår lilla uteplats och fixa i rabatterna och göra vår fint.


Nu blir det lite Tv och sen blir det nog
sängen för min del , har så fruktansvärt ont :D.

                                                     Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll !

                                                                         SEE YAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0