23 Mars .

Ja idag har vädret faktiskt varit ganska trisst. Solen har inte lyst och det har blåst :(.
Hoppas att vädret blir lite bättre imorgon.

Idag gick jag och sambon en skogsrunda med vovven , hon badade tassarna i de kalla vattnet ,
men hon gillade de som tusan. Hon hjärta Vatten !

Middagen blev lite sen idag , kunde inte komma på vad vi skulle göra men till slut blev det
makaronlåda med köttfärs och ost ! :) mumma.
Kollade senare på " halv 8 hos mig " sen " 112 på liv och död " , himla bra pogram faktiskt.
Nu är det en film på 6:an som är på , blir väl sängen snart när jag skrivit klart.
Älsklingen och jag ska kolla på den nya wallander ikväll. Ska bli spännande , hoppas den är bra.

Ja imorgon kommer mamma hit , hon och jag ska till Barnmorskan. Mitt 38 v kontroll.
NU börja de jäklar närma sig med steg. Imorgon är det bara 10 dagar kvar tills vår
lilla flicka är beräknad att komma :) weii.

Nej men jag skriver mer imorgon hur det gick och vad som hänt.
Hoppas alla får en trevlig kväll. De ska jag ha nu :)

SEE YAA !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0