2010-03-09

Precis hemkommen från en helt underbar promenad med hunden och sambon.
Rundan tog ca 45 min , för att jag inte kan gå så himla fort :).
Solen den sken och hunden va verkligen leksugen idag , men det är ju inget
ovanligt att hon är det , så som hon sover hela dagarna. Nu ligger hon på
sin plats i soffan på sin röda filt och kudde och myser gärnet :) , lilla fia lottan.


 






På Lördag ska jag äntligen få träffa min underbara bästa vän , det va super
längesen vi sågs nu , saknar henne så mycket, SANDRA.
Så ska gå lite inne i stan och kolla runt på loppisar , och se om vi kan fynda lite
fina saker.
Hon är verkligen världens bästa vän. Kanske vi inte träffas
varje dag som innan så betyder hon allt för mig ändå.
Det är verkligen världens bästa <3



Nej nu blir det lite slapp framför TV.
Blir " dating in the dark " för min del ikväll.

Kommentera gärna !
Hörs imorgon !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaw, du är min bästaste bäste vän också Ida, saknar dig massvis. Men på lördag ses vi! <3

2010-03-09 @ 18:50:26
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0