2010-03-04

Precis kollat in min nya bloggsida som min älskade vän Sandra har fixat
bara till mig , den blev helt underbar och jag älskar de.
Hon är verkligen fantastisk , finns inget bättre än henne. GULD VÄRD !



Jaha , snart har jag klarat av en hel vecka utan skolan , det har varit jobbigt.
Saknar alla mina underbara vänner , kafferasterna och allt roligt skitsnack :)

Men man får verkligen underbara vår känslor nu när solen äntligen kika fram
och ger lite värme i alla fall.

Ja och snart börjar " Sveriges värsta bilförare " som följs av " Vad blir det för mat "
sen får man väl se vad man ska hitta på innan det är sängdax.
Imorgon så kankse jag ska in en sväng till Sölvesborg med mamma , och hitta lite
vår gardiner nu , såå man verkligen får in vår känslorna :)

Nej nu ska jag gå och poppa lite smörpopcorn , sätta mig bekvämt med en sparkande Flicka i magen
och titta på pogram 1 på schemat.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du gillade bloggen gumman :) Blir jätteglad :D Älskar dig!

2010-03-04 @ 21:02:30
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra :) , natti natti på dig vännen. Älskar dig <3

2010-03-04 @ 21:53:53
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0