Ville bara göra reklam för ...

... Mam nappflaskor.



Nu till er som väntar barn eller har barn.
dom är verkligen super bra enligt min åsikt och säkert många andras med.
Fick tipset av Sandra (http://iamstarstruck.blogg.se/) och är jätteglad för de.
Dom hjälper jätte mucket , lillan har ingen hicka längre i och med hon fick i sig
så mycket luft innan av den andra men med denna så får hon ingen luft.
Dom finns till nyfödda och uppåt , så dom kan ha dom länge , man bara byter
ut nappen till flaskan , finns olika droppar på dom från 1 och uppåt.
Så ni själva kan byta och känna er för vilken som passa bäst för ert lilla barn.
Jag har 3 :an men ska byta till en mindre. Hon klara av den med de kommer lite för fort.
Så ska byta ner mig och se om hon fixa dom nu när maten den kommer lite snabbare
i denna hon har nu.

Så jag rekomendera denna till er som ska bli föräldrar eller nu som precis
har blivet. Verkligen tummen upp. Lycka Till !

                                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0