Vi tackar mormor / mamma ...

... För passningen av lillan idag.



Här är verkligen kliniskt rent nu, städat som tokar har vi gjort idag.
Och såklart blev det 3 maskiner tvätt med på detta. Men nu är allt klart
och fy fasen va underbart det är med en ren lägenhet.

Vi har dammat allt som verkligen går , dammsugat lister och ja vet allt.
Sen vädrat ut alla kuddar och filtar. Städat och ändrat lite på toan.
Sen har jag städat lillans rum och ränsat ut hennes kläder , shit
blev en stor back med kläder som va för små till henne.
Men skönt att göra nu vet man ju vad man behöver till henne.

Nu ligger hon på golvet under babygymmet och pratar och jag tänkte jag skulle
försöka få henne somna en liten stund så mamma med fick vila en stund
nu efter allt slit . Tänkte jag skulle lägga upp bilder på toan , hur den blev
och sen på lillans rum hur fint de blev efter lite städning.

Lillans rum



Och så Toan som fick sig lite makeover med.




Så , ser inte så fint ut på kameran som de gör i verkligeheten minsann.
Det såg jag nu. hehe , men men lite bilder blev det.
Nu ska försöka natta lillan , och sen en powernap på de :)

                                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev jättefint gumman <3

2010-06-23 @ 22:02:50
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0