Vet ni vem som är världens gottegris? ...

... Det är minsann JAG !


Skrev innan att mina glassbåtar va slut och vi glömde köpa.
Vi åkte ner till affären innan ikväll och köpte , så nu är min kväll
räddad till tusen , tackar gudarna för glassbåtar.

Men det blev en del annat med , KEX choklad och 2 l cola , mmm.
Min fredag är i alla fall räddad. Sitter själv nu ikväll.
Sambon & M fick för sig att dom skulle på puben och dricka ök och spela
black jack , jaja hoppas dom ha turen med sig.
ska snart ringa och höra va dom gör , alltis spännande :)

Det blev inget fiske idag , de blåste som attan så tyvärr blevd e inga bilder heller.
Men det kommer fler dagar och förhoppningsvis fler napp.

Nee lillan sover sen en timme tillbaka , nu ska jag käka glassbåt , KEX choklad
och dricka massa cola och se om jag orkar vara vaken tills dom kommer hem.
Återstår och se minsann. Men trevlig kväll alla.

mmm , så gottigottgott !

                                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

SV: Låter inte kul! Hört att det ska vara riktigt svårt med amningen i början men att man inte ska ge upp direkt. Fått lära mig att det viktigast är att barnet lär sig ta brösten riktigt väl, en av dem vanligaste "misstag" barnen gör, handlade om att barnet nästan skulle få in hela tutten i munnen. Låter läskigt, men om det är så.. vi hade en super bm på föräldrautbildning som är specialicerad i amning, så det känns bra att jag har någon att vända mig till ifall det krånglar. Litar på henne till 100!

Men vi får se hur det går för mig sen :)

Skönt att det fixade sig för er, även om det är med ersättning. Att barnet blir glad är det viktigaste.

2010-06-19 @ 03:05:53
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: jenna

Hej. jag bor i stockholm sedan 2 år tillbaka. Pluggar just nu till butiksledare, har ett år kvar. Och ni bor i karlshamn nu?

2010-06-19 @ 10:31:41
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0