Underbar liten flicka vi har ...

.. Vi kan inte vara stoltare föräldrar.



Lill älsk somnade igår vid halv 11 tiden utan problem.
La henne i sängen efter lite mat och vips så somnade hon
när jag kollade till henne. Såå söt så när hon sover.

Vaknade första gången vid halv 6 ville ha lite mat och ny blöja
sen låg hon och pratade med mig och myste. Sensomnade hon så sött
brevid mig och sambon , och hon sover ännu. hon vaknade inte äns när
hunden hoppade upp och sa godmorgon till oss. Och inte när vi vaknade
heller. Hehe , hon sover djupt denna lilla tös.

Så får se när hon vaknar , hon borde ju göra de snart sovit 12 timmar för
attan , ja 11 om man ska vara exakt. den timmen hon va uppe :)

Jaa , underbara lilla flickebarn.

                                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Javisst, jag kan kika på IKEA o se, finns de på barnavdelningen isåfall eller var hittar man dom? <3

2010-06-17 @ 14:19:44
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0