Trevlig kväll ...

... Med trevligt sällskap.


Har grillat med Mathias & Malin ikväll. Jätte trevligt och jätte gott.
Nu är man ju knappt trött efter denna soliga dag som denna.

Låg och stekte in i de sista idag , innan jag skulleförsöka vila en stund     
innan kvällens grillkväll. Men ikke så mina ögon dom rullar fan på
mig nu , så sängen den ropa HÖGT !

Lillan hon sover nu igen efter lite mat. Se hur hon sover inatt.
Min lilla fis har svettats så himla mycket idag så jag tycker synd om
henne , men förhoppningsvis sover hon länge och gott inatt.

Nee goa människor nu blir det sängen för min del.

                                      NATTINATTI !
   







SEEYAA !!
                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0