Tralla la la ...

... Nu är snart denna tråkiga mådag över.


Och vi får hoppas på lite sol igen. Så man kan vara ute och sola.
Nu ikväll har lillan varit lite pipig men nu soer hon så gott i sin säng så.
Efter mat somnar man alltid , och det är huvudsaken de.

Va ute på en kvällsprommenad innan , men fy fasen va mygg de va.
Usch dom är så vidriga så de finns inte , tvi fasen.
Och jag som är lite känslig mot dom med , så hatar jag dom ännu mer.

Nee , nu ska jag traska ut med hunden nu när lillan somnat så gott.
Så jag får lite tid med vovven med , så nu blir det att ta på sig.

Sen blir det någon komedi sambon hittat , återstår och se hur den är. =)
Ha en underbar kväll / natt så hörs vi imorgon. NattiNatti.




SEE YAA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0