Tisdag eftermiddag med regn ...

... Och såklart åska , buuu vad otäckt.


Ja lillan hon sov som en gris inatt , vaknade första gången vid 7 imorse
tuttade lite på nappflaskan somnade igen till 8 sen vaknade igen och
tuttade lite till , fick nappen sen la jag henne brevid mig i sängen så
vi låg och gosade en stund sen somnade både hon och jag och vaknade
inte förrän halv 11 , mmm va underbart det va med en stor sovmorgon.

M&M va här på lite kaffe innan idag vid lunch så vi satt och pratade lite
skit och hade allmänt trevligt. Sen kom pappa min med spray färgen
så nu har jag färgat mina rama , blev så fint så. Så nu kan nästa
projekt börja , ska bara skriva ut bilderna på lillan och sätta in
och sen blir det kost på väggen med alla bilder och mina fina
svarta ramar. Ska ta foto sen och visa hur fint de blir :) .

Nu har jag och sambon precis ätit en super god kycklingsallad , mmm
va gott de va , så nu blir det lite slapp i soffan , lillan sover redan i vår säng
hon somnade där när jag kollade in slutet på nya Wallander.

Sen blir det minsann 2 avsnitt av " Unga mödrar " , längtar.

Så skriver lite senare. Mys .



Smile for the camera ! :D                                             SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0