Sovande hit och sovande dit ...

.. Hela familjen utom jag .



Lillan ligger i sin säng och sover gott. Sambon i soffan så gott
men en sovande hund på benet. Katten helt utslagen på golvet.

Ja det är bara jag som sitter här i och med jag passade på att sova
2 timmar nästan innan när lillan sov och sambon va iväg.
Så nu är jag jätte pigg :)
Så kolla runt på FB och skriver snart sista inlägget för ikväll.
För sen väntas sängen med en ny svenk film , FARSAN.
Få se om den är bra eller inte , får skriva ett inlägg imorgon om den är
något att ha eller inte :) så nee gott folk nu stänger jag datorn och tackar.

Kommer fler inlägg imorgon. NattiNatti ♥


                                                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

uh, hatar såna filmer!

Va den nåt o se?

2010-06-23 @ 22:02:16
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0