Söndagsmorgonen slutade med sol ...

... Underbart , trodde inte den skulle titta fram.



Men då blir säkert denna dag underbar med massa sol.
Kanske ska passa på att sola lite idag man vet ju inte när den gula får för sig
att ge sig av så de tråkiga molnen kommer tillbaka och säkert regn med.


Natten med Lillan har varit bra , somnade efter ett bad igår vid halv 11.
Och vaknade första gången vid 6 tiden tror jag klockan va.
Lite mat och mys så somnade hon till 9 igen sen va det att
gå upp och leka i baby gymmet lite sen bara
sitta och prata och skratta de e ju sååå roligt. Nu har jag precis lagt henne
i sin säng så hon somna nog vilken sekund som helst , hon va jätte trött.

Så nu ska jag ta mig lite nybryggt kaffe och gå ut och sätta mig i solen
och försöka att få lite färg minsann. Sen blir det att dra fram dammsugaren
IGEN och köra några varv.

Trevlig Söndag , va ska ni hitta på ?

                                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0