söndags myset ...

... med sol såklart.



Ja till och med denna dagen slutade med vackert väder , underbart.
Idag har det inte hänt allt för mycket , slappedag med andra ord.

Lillan , Zimba och jag drog en tripp till Sandbäck för att lämna en sak
vi lånat av min lillebror igår , och han skulle ha tillbaka den idag.
Så där blev det lite kaffe och fika. Och såklart mys med lillan.

Sen drog vi vidare till min kusin och moster och hälsade på
en sväng och där fick vi med lite fika och Lillan fick ännu mer bus.
Väl hemma så va maten nästan klar , underbart att slippa ställa sig
med den , stekt fläsk , löksås och potatis blev det denna söndagen.

Jag och lillan tog en nap på 2 timmar senare , det behövdes.
Sen har dagen mest bestott av massa mys pys.

Nu sover lillan så gott i sin säng efter ett varmt och skönt bad.
Jag och hjärtat ska titta lite på Tvn sen blir det nog sängen för vår del
med för imorgon väntar en total städning.
Mormor / mamma kommer och ta Lillan en stund. Så imorgon ska det
vara kliniskt rent :)

 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0