Sol , sol underbara sol ...

.. Man blir så lycklig av denna underbara sol.


M va här på kaffe och kaka innan imorse satt och pratade och hade trevligt.
sen fick jag ett ryck och började städa lite grundligt , soffan iallafall.
Och köket fick med en ordentlig rengöring.
Två masikner tvätt hänger ute och i solen och torkar , underbart gott luktar de.
Lillan ligger i vår säng och sover så gott så.

Maten ska påbörjas nu , det blir grillad fransyska med rotfrukter i ungenen , mmm.
Sen senare ska vi ner till svängsta och bada med zimba nu när det e så varmt.
Så det blir lite bilder på de sen tänkte jag om jag inte glömmer kameran som vanligt :D


Lite smårolig bild faktiskt :) hehe. men så hänger jag inte min tvätt kan jag lova.
Nu är det The Tyra Banks show som jag ska titta lite på innan jag hjälper
älsklingen med maten där ute.

                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: jenna

Kul att vi sen bara råkar ha exakt samma rubrik :p hoppas det är bra med er =)

2010-06-17 @ 21:08:58
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0