Ojda , hoppsan ...

.. Har ju inte skrivit här på dunder länge känns de som.



Men har tyvärr inte haft tid till att. Men igår kom M&M hit och vi grillade och
spelade Wii , vilket va roligt och " spännande " , jag är ganska dålig förlorare
om man säger så , hehe. Men de gick väl bra. Efter vi spelat de ett ta så bytte vi
till Gitarr Hero , och de spelet e såååå roligt.

Jag ÄGDE fett på de , hehe. Nee men alla va duktiga och roligt va de.
En mysig och trevlig kväll med andra ord helt änkelt.

Den natten sov jag typ 4 timmar , därför jag inte hunnit
skriva så mycket idag. Haft en underbar morgon med en underbar dotter
som har vait guda glad och mysig. Vi fick besök idag av Tant Sofie som kom på
kaffe och mys med Lovisen , sen kom M&M med mamma och pratade lite snabbt
innan de begav sig igen.

Sen idag har min lilla familj varit i sandbäck och grillat och sen gjorde vi
STOR PREMIÄR på GLASSBÅTEN i Karlshamn , mmm gotti gott gott.

Jaa , mycket mer har nog inte hänt som jag kan komma på.
Sovit nu i 2 timmar efter mina 4 timmar på natten.
Nu sover lillan så gott med , så mamma och pappa får lite mys tid me.


SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0