Och jag säger bara ...

... ATT JAG HAR INTAGIT SWEDEN ROCK FESTIVAL 2010 IDAG.



And I love it , hur jävla underbart som helst kan inte fatta att det
har dragit igång igen , aaa blir helt till mig när jag tänker på de.

Imorgon ska jag dit med lilla Lova , hon följde inte med idag.
Men imorgon ska hon med in och rocka med vagnen.
Ska hälsa på underbara Sandra som bor i stugan där så ska vi
ta en kaffe och sitta och mysa sen blir det att gå en runda och titta runt
och se om man kan hitta något fin fint . Antingen till mig eller Lova.

Jaa imorgon ska jag banne mig ta med mig kameran , glömde den idag
usch fy , tänkte på de innan jag åkte med glömde lik förbannat den.
Men ska skriva på min hand så jag verkligen kommer ihåg den =).

Nee nu sitter sambon min och mathias och spelar rallyspel i vår lägenhet.
Ska köra hem honom sen inatt när dom va klara få se när det blir :D

Men lillan hon har precis fått i sig massa mat nu så nu sussar hon så gott.
Hoppas hon sover gott inatt.

Ha en trevlig ROCK kväll.



Avslutar på lördag , weiii.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0